mandag 15. desember 2008

Frihet!

Å drømme om yoga asanas(yogastillinger), gjør jeg noen ganger i året, Iallefall av de drømmene jeg husker.
Det er alltid svært morsomme drømmer, og ofte skjer det forandringer i livet mitt i etterkant av stor betydning.

I denne drømmen gjør jeg en asana som jeg har drømt om før, og den kommer med en total følelse av frihet og styrke.
Fra padmasana via utplutih går jeg opp i håndstående før jeg ender opp i *trommevirvel*:




Å kjenne på hvor åpen og avslappet ryggen er i denne posisjonen, tilnærmet null tyngekraft og tærne i panna.. For en glede og full følelse av frihet! Selvsagt syntes jeg dette var så gøy at resten av drømmen stort sett gikk ut på å repetere denne sekvensen på forskjellige steder og vise det frem til alle kjente og kjære innen mils omkrets.

Hva har du drømt i det siste?


(bildet er lånt fra Govinda Kais fotostream på flickr, og portetterer Paul Dallaghan)

Ingen kommentarer: