onsdag 30. januar 2008

Ting man fort kan bli lei av.

* Snerk i chai`en(kakaosnerk er bedre, men jeg drikker nesten ikke kakao mer)
* At noen på jobb til stadighet plukker deg opp og forøker å putte deg opp nærmeste søppelbøtte
* Den rare damen på bussholdeplassen som hver bidige morgen snøfter inn alt av snørr med full kraft, for deretter svelger. Og som dessuten synger rare sanger og sier rare ting for seg selv mens jeg hører på, for å så bli helt dønn stille og virker helt normal når hun kommer inn på bussen.
* Overmodne tomater
* For mye olje i panna
* Den merkelige følelsen i etterhvert ganske så mange muskelfester rundt omkring i kroppen
* Å glemme matpakken hjemme når man lever et tammelig aktivt liv.


..To be continued

2 kommentarer:

Isobel sa...

Løsningsforslag:

*Drikke chaien kjapt nok
*Være mindre morsom å putte i søppelbøtte. Det vil si, ikke hyle, ikke skrike, ikke bli sint... bare være potetsekk. Eller selvsagt: Slutte på jobben...
*Synge litt på bussholdeplassen selv
*Kompost
*Hell ut litt (og en sånn super helletut på oljeflasken, det gjør det veldig lett å porsjonere ut!
*Triggerpunktmassasje (JÆVLIG vondt, men verdt det)
*Ingen løsning. Suger som faen!

Entity sa...

*ler høylydt*
Jeg syns egentlig at kommentarfeltet kunne vises bedre i bloggen. Løsningene dine er mer morsomme enn problemene.

Jeg likte forresten forslaget om å slutte i jobben, for den er jeg enda mer lei av en snerk i chai`en. ;)